Fredag 6 Mars

Godmorgon Godmorgon.
Gråtrist dag idag igen. Tröttsamt.. Vill ha Sol och värme.
17 Dagar kvar..

Veckan har varit relativt lugn. Har hållt på med en fallbeskrivning som projekt, och tillbringade måndag och tisdag med gruppen i Örebro.
Vi är rätt kreativa så vi var färdiga redan i tisdags och redovisningen är idag, så det har varit några lediga dagar nu.

Fick min lönespec förra veckan och såg att jag har tjänat lite för mycket, redan, oopps. Det betyder att jag är ledig från jobb nu enda fram till 1 Juli.
Bra skönt, men lite tråkigt, så jag har fått igenom en deal och kommer att jobba lite endå. Känns bra, för jag tycker så mycket om att jobba där. Min Mack!

När jag kommer hem från Örebro ikväll ska vi eventuellt hem till Niklas på inflyttningsfest eller annars kanske bara ta de lungt. Skulle vara skönt men så blir de nog inte :)
Imorgon blir det ner till Underbar och äta med la familia. Gött!

Nu ska jag duscha och ta mig mot Örebro.
Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Hej! Vilken trevlig lördags kväll det blev, Underbar var verkligen underbart, god mat och dryck ,bra service och trevligt runt bordet . Kul att kika på Solo men är nog för gammal för det. Kramisar. (14 dagar)

2009-03-08 @ 18:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0