Lördag 14 Mars

Då var helgen här igen.
Veckan har varit otroligt lugn med endast en dag i Örebro. Kanonskönt.

Fredagen började med en liten lätt sovmorgon till kl 9 och sen begav jag mig till Macken (fritidsgården) för att äta frukost.
Fick sällskap av julia o jens som också var där för frukost och johanna o emelie som jobbade.
Saknar macken nu när jag inte jobbar alls, så jag hoppade in o grejjade lite.
Stack iväg en snabbis för att besikta om bilen.
"Perfekta Bromsar, det har du gjort bra." JAPP!!

Hem o grejjade lite med oackningen och så och bestämde fikaträff med johanna.
Hon köpte med semlor hem hit.. Mumms.
Ut på lite äventyr i stan och sen hem för att göra oss iordning för en tacokväll...
...som ledde vidare till Rockband för hela slanten..
Ades, Johan (Trummor)
Karro (Guitarr)
Johanna (sång)
Vilket jävla rockband.. Yeah!!
Publiken växte sig större under kvällen och vid halv fyra hoppade vi i säng.
Jätterolig kväll.

Nu ska jag göra mig ordning och åka med mamma på shoppingtur.
Vad händer ikväll??

Puss

9 dagar kvar till Thailand


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0