söndag 1 Mars

 Tjat om efterfest, men jag smet.

Var ett tag sen jag skrev något nu. har iochförsig inte hänt så mycket.
I Onsdags var vi ur o käkade på nya Underbar. Jävligt god mat, bra musik och trevligt folk. Kan rekomenderas.
 I Fredags Blev det liten spontan vindrickar kväll med Per och Erika hemma hos mig och Johan. Mycket trevligt med lekar och rödvin och VH1.

Idag var det lördag och jag o Johan tog en rejäl sovmorgon, mysigt.
Tog en sväng till golvinteriör o kikade på nya tapeter och sen en fikastund med Julia.
På kvällen blev det Melodifestivalen och sing star sen vidare till Solo där vi dansade för full rulle.

Nu sittdr jag här hemma och har precis käkat upp matådan som jag sprade till imorrn. Dessutom försöker jag lyssna på och förstå Johans frustration över låten Human med The Killers.
Are we human, or are we dancers?    Vad menar dem?

Nej nu ska vi slänga oss i sängen och slå på en film, men jag antar att vi båda kommer somna inom tjugo minuter.

(Konstaterade nyss att nya Harry Potter snart kommer ut. Som vi båda har längtat)

God natt.

21 dagar kvar till Thailand!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0