Söndag 8 Mars

Söndagsmys.

En lugn och städad fredagskväll blev det efter en sen hemkomst från Örebro.
Hade projektredovisning som gick jättebra. Tror att det gick bra för hela min grupp.
Nu är det endast en redovisning och en hemtenta kvar, sen är det dax för en ny kurs. Ska bli roligt.
Hur som helst, en liten förfest hemma hos Niklas och sen vidare till Solo. Gick dock
 väldigt tidigt och köpte pizza o gick hem o spelade Mario Kart med johan istället, det var mycket roligare.

lördagen fick vi finbesök av Bäcker/Tapper.
Fika och en massa tjål som vanligt plus att tant Karro fick leka lite med en sur Julia. (Sötaste).
När de hade åkt hem gjorde vi oss iordning för att hämta mamma o pappa och sedan bege oss till Underbar där vi avnjöt en kanongod middag med god dryck till. Jätte mysigt var det att gå ut med familjen, och det måste göras om igen snart. Vi tog även med päronen in på Solo på ett studiebesök. Det hade visst förändrats lite sedan de var där sist. Haha.

Idag har jag bara varit hemma själv hela dagen och pluggat, storstädat, tvättat och donat. Jätte skönt.
SÅ jag kände mig verkligen värd en riktig slökväll i soffan, och det har jag haft.

Imorgon är det dax för en ny vecka.
Och om Exakt två veckor sitter vi på planet till Thailand.

Weehoo.
God natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0