15 November

Och så var helgen slut.

Nu är det även slut på slötid för min del ett tag framöver.
Sista delen av den här terminen är fullspäckad med saker att göra.. så det är bara att kämpa.
Idag har jag sorterat bland alla papper och planerat lite samt kollat upp allt som behöver göras.
Skönt att få ordning på det.

Helgen har varit lugn och skön.
I Fredags bakade jag och Johan pizza. Jätte gott blev det med fläskfilé och beasås på.
Bjöd även Dadda på lite pizza medan vi kollade på Idol.

Igår jobbade Johan och sen åkte vi ut till Gonäs en stund.
Hem och tog det lungt för att sedan bege mig till Solo för att jobba lite.
Det var jätte mycket folk ute, säkert eftersom basic element spelade..
Det gick bra iallafall och jag var nöjd. Det var kul!


Nästa vecka är det 80-tals kväll..då måste ni komma :)

Idag har det varit en riktig TV-dag.
Det har varit X-games maraton på tv, vilket jag tycker är skitcoolt att se på.
Och ikväll är det One Tree Hill såklart. Underbart.

Får se om jag hinner skriva något i veckan.. kanske, kanske inte.
Ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0