7 November

Lördag..
Vilken lång dag det har varit och än är det många timmar kvar.

Gårdagen bestod av jobb 8-17. Det var kul, som vanligt.
Hem för att byta om och sen åkte vi till Peter för att fira Mona (Johans mamma) som fyllde 49 år.

Grattis Mona!

Blev en snabbfika för att sen åka hem och slänga sig i soffan framför Idol.

Tycker det är jättesvårt i år för alla är ju så duktiga och så personliga.
Favoriten är helt klart Calle och igår gjorde han en superbra låt med ett superbra uppträdande.
Kommande veckor är det bara de små små små bristerna som kan finnas som är avgörande för vem som ska åka, tror jag.
Det blir en jämn kamp, men hoppas såklart att Calle och Mariette står kvar i Finalen :)

Nog om detta..

Vi har haft så svårt att sova nu några nätter både jag o Johan.
Kanske beror det på fullmånen eller kanske på något annat??
Vi probade iallafall att bädda rent i sängen innan vi lade oss, städa i sovrummet och sedan byta plats i sängen inatt.
Det funkade och äntligen var vi utvilade när vi vaknade.

Nova kom hit till "Kajjo o Hjoa", vid tio tiden och var kvar till halv ett.
Vi fikade, lekte, var på stan och busade massa som vanligt.
Älskade lilla lilla plutt!

Nu håller jag på att plocka o grejja lite och vid femtiden skall jag köra päronen på fest..
Kommer vara driver hela kvällen tror jag..

Ha en mysig Lördagkväll..
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0