Onsdag 25 November

hej hej hej..

Har idag träffat min grupp från T1orna.. Äntligen är den delen klar, bara redovisningen på tisdag sen kan jag äntlogen få slutbetyget från förra terminen.
Imorgon kommer tentan tillbaka men har inga stora förväntningar. Redan anmäld och klar till omtentan!

Förövrigt känns det nu som om jag är i fas med allt igen.
Igår hann jag tillochmed tvätta lite (två maskiner) med underkläder.. plocka och rå om mig själv.

Johan är sjuk och jobbar hela hela tiden.. Så även hans ork är borta.
Efter morgondagen redovisning är det dock dax för en välbehövlig lång helg utan en enda uppgift liggandes!

Måste även tillägga att jag verkligen är kär :)

Tänker inte på det så ofta, men blev påmind om det i morse när magen pirrade !
Hjärtar dig Johan!


ÄKTA KÄRLEK, Kommer ni ihåg??



Det var allt.
Nu ska jag ner till baren en sväng o kolla läget.

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0