söndag 22 november

Söndagmorgon och rejält bakis..

Hur som helst så började den här intensiva och otroligt roliga helgen natten till fredag, nämligen klockan 4 på fredag morgon. Gick upp och gjorde mig iordning för att sen hoppa in med tjejjorna i bilen och bege mig mot Ullared. Resan dit gick hur bra som helst, och det kändes som om det gick ganska fort.
Vid lunch var vid framme och slängde i oss lite mat innan vi stormade Gekås.
Vi tog varsin vagn, gick in, sa hejdå till varandra och vandrade iväg i olika riktningar.
ca fem timmar senare var vi klara för att betala och lämnade gekås ett antal tusen fattigare men mycket glada och nöjda.
'begav oss iväg ganska snabbt och stannade till i Borås för en kaffe hos Sannes gudmor, mycket trevligt.
Runt midnatt var vi hemma i stan igen!
Jag älskar Ullared!

Igår var det sedan dax för Johannas fest. Hela dagen pysslade vi och möblerade om och färgade håret och grejjer.
Runt 7 tiden började sen folk droppa in och jag tror att vi var uppåt 20 pers här samtidigt.
Gick sen till Solo där det var 80tals kväll vilket innebar fruktansvärt mycket dans och bra musik.
Det var kul och vi var nöjda när vi gick hem.
Men idag är jag bakis..fy tusan.

Nästa helg bär det av mot Borlänge till Anna och sen kan december börja.
Kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0