Tisdag 10 November

v.46... det står inte på innan det är slut på det här året!

Heljgen har varit kanon lugn.. Har varit driver och tråkmåns.
Men det var rätt skönt faktiskt.

Skolan då..
Igår var jag ner till Örebro för att träffa gruppen från T1 som jag ska göra en komplettering med, då jag var I Thailand när vi hade det momentet.
Det var trevliga tjejer så jag tror att det kommer gå jätte jätte bra.
Tentorna rättas för fullt medan nästa kurs har dragit igång med stormsteg..
En rättsutredning står närmast på schemat tillsammans med ett seminarium om bistånd.
Som tur är har jag världens bästa studiegrupp så vi är redan klara med seminariet :)
Wee..

Efterssom att jag känner att jag har koll på läget med skolan och allt har jag lagt lite tid på att jobba nu på sistonde.. det är alltid bra.
Har ju även blivit erbjuden jobb på Solo vilket jag gladerligen tackade JA till.
Jobba helger och nätter är ju perfekt när man pluggar.
På lördag står jag där i baren så KOM OCH KÖP!!!
Tänk dock på att jag är "Ny på jobbet"!!

Annars händer det inte så mycket.
väntar på besiktning av lägenheten, längtar till Ullared nästa vecka och bara myser mig genom livet känns det som..

Hoppas allt är bra med er också..
Kram o Puss


Kommentarer
Postat av: thessie

vi ska oxå till ullared! fast på lördag. synd!



kramis

2009-11-11 @ 08:53:31
URL: http://sleepygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0