Tisdag 6 oktober

Dax att blogga lite igen så att alla får veta vad som händer i mitt liv, jag är ju inte så social för tillfället.

I fredags packade jag o Johan väskorna och sovsäckarna in i husvagnen och begav oss till Vallentuna för Johans SM final.
Innan vi hann rulla ut ur Gonäs pajjade dock bilen så det fick bli ett byte till Robban o Nettans buss istället.
Tack för lånet!
Väl framme i Vallentuna, långt inne i skogen efter en jätte mysig väg, parkerade vi buss o husvagn och var redo att nanna ZzZzZzZ...
Men!!
 När vi skulle sätta igång elementet i vagnen sprutade den jordens gaslåga på Johan.
Usch vad rädda vi blev, Johan vägrade prova igen, så vi fick helt enkelt sova i Bussen.
Myspys blev det, fram till klockan fyra när vi vaknade upp i ca 3+ grader. Fy tusan.
Drog på oss ännu mer filtar o kläder och jag erbjöd Johan min bästa plats så att han skulle få sova ordentligt och vara utvilad. Han accepterade erbjudandet och vi sov vidare.

Lördagen, vaknade till en svinkall men mycket fin dag.
Vi gick till kiosken o köpte kaffe till frukosten, fick igång på elementet och satt o slappa i husvagnen en stund innan det var dax för träningar o förarmöte.
Sen rullade dagen på och det blev varmt o skönt, Johan körde kanonbra och slutade som Fyra, med två av tre bästa tider.. Han är så duktig.
 (Johan har nr 244)



Vi bestämde oss för att inte stanna kvar på SM banketten utan åkte hem runt fyra tiden när tävlingen var avslutad, stannade till på    för en snabbkik
och sen åt vi god mat på en restaurang.

En riktigt rolig helg med bara Jag o Johan.. det var längesen :)




Söndagen var rätt slapp, satt mest i soffan och såg på Idol, förutom en promenix med Ades o hans sambohundar..

Skolan har lugnat ner sig lite efter en fruktansvärd start på terminen, Johan har fått förlängt året ut på jobbet, jag älskar höstluften och mormor har fått en lugnande diagnos..
Livet är tipp topp och nu ska jag försöka få tid att bli social igen!



Puss o Kram


Kommentarer
Postat av: Carolina

Vad kul pch ha hittat din blogg =). Låter som att ni har haft en riktigt mysig helg...Det är sådant som man borde unna sig lite oftare(att bara åka iväg med kärleken sin)

Kram Carolina

2009-10-08 @ 11:29:41
URL: http://linaw83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0