Fredag 9 oktober

Helgen är här.
LOVLEY!
Har varit väldigt flitig med skolarbetet och ligger en hel del före schemat så jag har mycket ledig tid nu, vilket är hur skönt som helst.

Idag har jag varit barnvakt åt Novis..
Hon kom hit imorse och vi började med lite Teletubbies medan vi vaknade till liv.

Senare på förmiddagen fick vi sällskap av Nettan o Julia och tillsammans gick vi till Öppnaförskolan Villgott så att knattarna fick leka av sig lite.
Var mycket trevligt!

På eftermiddagen kom mamma, Johanna o Sara hit för en liten fikastund.
Mamma utryckte en önskan om att åka iväg några dagar under v.44 så vi får se vart det bär av.
Vi kollade på London och Dublin men även på resor här i Sverige.
Något skojj blir det iallafall.

Förövrigt har jag och Johan lagt in en intresseanmälan om att köpa en större lägenhet i vårat hus.
Lägenheten som är under oss nämligen, så det blir ingen lång flytt,
Men skönt med 25 kvadratmeter extra! Vi får se hur vi ska göra!

Ikväll blir det afterwork med buffé på Underbar när Johan har powernapat färdigt.
 Imorgon är det kalas för Bertis o Peter.. Kommer nog bli riktigt trevligt hoppas jag.

Nu ska jag krypa ner brevid Johan och vila en stund.
Sen kör vi!!

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Sara

Ja,större lägenhet betyder att jag kan ha större fester!;D

2009-10-10 @ 17:58:57
URL: http://sarakjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0