söndag 18 oktober

Oj vad jag ligger efter med uppdatering!

Börjar där jag slutade..förra helgen!
Blev en god middag med efterföljande party med Johantoan och Johanna bl.a.
Lördagen spenderades även den på Underbar men då för att fira Peter Och Rpberto som båda har fyllt år.
Det blev en superlyckad kväll för dom och vi hade skitkul!

Pluggat lite och jobbat lite i veckan men faktiskt haft det skapligt lungt.
Kände mig totalt utvilad tills fredagen kom :)

Fredag: Jobbade på hertx med vinterdäcksbyte på schemat, det blev en hel del timmar. Men det var bara roligt!
Gik vidare hem och svirade om för att sen bege mig till Sporthallen där det skulle ställas iordning inför helgens danstävling. Det var lite strul som vanligt men det gick ändå rätt smärtfritt att ordna.
Åkte förbi och köpte en stor familjepizza på vägen hem som jag o Johan smaskade på medan Idol visades på tv, slog även på en film men orkade inte se klart den.







Lördag: Upp klockan 7 för att göra sig iordning och promenera till sporthallen. Nu började Två roliga dansdagar.
Jag o mina systrar förberedde våra arbetsuppgifter och satte igång.
Oj vilken lång sag det var men OJ vad kul att se alla dansare igen. Blir hur sugen som helst att börja igen. Just nu saknar jag allt med träningarna och kuskandet land och rike runt för att tävla, men jag vet hur jobbigt det är och att det inte skulle hinnas med nuförtiden :)
Men men.. Efter en hel dag med dans och musik var det svårt att sitta still när tävlingen tillsist tog slut.
Vi bestämde oss för att gå ut. Självklart nyktra eftersom vi skulle jobba på Söndagen med..
Men..
ett glas Martini!
Johanna du har ju en bacardi..mums.
En öl skulle sittta fint..
osv. osv.
En jätte trevlig kväll med en hel del av sveriges danselit på Solos dansgolv var en inte helt fel avslutning på en rolig dag.

Söndag: klockan ringde 7 men satte som till 7.30.
Det var motigt att gå upp men lyckades tillsist. Hämtade upp Johanna och promenerade återigen till sporthallen.
Dagens tävling var också jättemysig med alla barnklasser och så. Dessutom slutade den rätt tidigt vilket var perfekt.
Tack alla dansare för att ni är så Underbara och får mig så härligt glad!
Nu nalkas Spagetti med K.sås med syster o Johan samt ett obligatoriskt avsnitt av One Tree Hill.

MYS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0