Torsdag 21 oktober

Nämen, vilken energi hag har fått med bloggandet nu då.
Har visserligen ganska mycket energi överhuvudtaget nu..

Känner att jag fått grepp om kunskapsområdet för den här kursen nu, vilket inte var en dag försent med Tenta om två veckor. Känns rätt bra faktiskt, så håll tummarna.

Från det ena till det andra så var jag och johan o kollade på en lägenhet förra veckan som vi var lite intresserade av, men det blir inget. Finns ingen lägenhet som kan bräcka den vi har nu så det kändes absolut inte rätt.
Älskar vårt hem, trots att vi börjar växa ur det, men det får gå ett tag till :)
Hur det blir med köpet vet vi inte, vi väntar på en kallelse till nån stämma nu. Vi får se!

På söndag åker vi på kryssning också, med cinderella, det kommer nog bli kul. Ska bli skönt att bara åka iväg en sväng och äta buffé och dricka drinkar..
Om några veckor blir det även en jultur till Ullared med tjejjorna...

Nu har jag även lämnat över tobaksansvaret till en annan tjej på macken så nu finns absolut inget som håller mig kvar på Macken.. Jag är studentska på heltid..Lovley!

Mycket att se fram emot helt plötsligt.. I like it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0