Torsdag 29 oktober


Vafaen.. det är redan torsdag.
Vart har veckan tagit vägen?? Detta är inte klokt.

Börjar min uppdatering med lördagen.
Drog iväg med Tommy för att shoppa saker till hans födelsedagskalas och hjälpte sen honom baka tårta. Den blev jättefin och väldigt tjejjig.. :)
När jag satt där och fikade som bäst ringde Kerstin och frågade om jag kunde rycka in i Baren på Solo på kvällen.
Så fick det bli. Bara att damma av de gamla bartender-skillsen och sätta igång.
Löningshelg och allt.
Det gick ändå hur bra som helst trots att folk ville ha sjuttielva olika drinkar o grejjer, Men det var kul och jag fick erbjudande om att jobba i helgen igen så jag måste ha varit lite duktig också :)

Upp på Söndag morgon för att stressa ihop lite pckning och sen sätta sig på bussen mot Stockholm och Cinderella.
Blev en jätte mysig kryssning med god mat, massa massa drinkar, trevligt sällskap och mycket spel :)
Det var riktigt skönt att komma bort en sväng mitt i allt Tentaplugg.

Tentaplugg ja, det är det jag har ägnat resten av veckan åt.
På Onsdag smäller det.. usch o fy, men jag känenr mig faktiskt ganska redo och förberedd så det är bara att göra så gott jag kan nu.. Ni får hålla tummarna.
På kvällen är det tentafest i Örebro men vi får se om jag orkar stanna kvar. det visar sig.

Fick som sagt erbjudande att jobba ihelgen igen men tackade nej för att lämna plats åt Sannes Maskeradparty.. haha. Johan insisterade på att vi skulle gå, så så får det bli.
Måste bara fixa lite kläder imorrn, som tur är har mamma jordens största maskeradlåda :)

Nu ska jag mysa i min ensamhet medan Johan jobbar (andra dagen På sin lediga vecka), och om en stund ska jag på Bo-stämma-möte. Hoppas alla är på hugget.

Ha det så bra..
Kram på er..

Kommentarer
Postat av: Sara

Åhh, då kanske hon har någon cancan-liknande klänning i den lådan också??=)

2009-10-30 @ 11:43:03
URL: http://saraschenning.blogg,se
Postat av: Hanna

tack tack, hoppas ni får en trevlig halloween o roligt på maskeraden. O lycka till på tentan de går säkert superbra!

2009-10-30 @ 15:53:21
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0