Lördag 24 April

Hej på er..
.
Idag är det Lördag och det är sol, helt underbart härligt..
.
På sista tiden har det känts så jäkla bra och enkelt allt i livet.
Jag tror att det har att göra med att jag pluggar till exakt det jag vill, vi har en lägenhet som vi totalälskar, vi gör en massa roliga saker och har det allmänt jäkla bra och trivs.
Och när vi trodde att allt var på topp, blev det plötsligt ännu mera topp..
Jag ska berätta!
.
- För det första har Johan nu fått fast jobb, vilket är sjukt skönt. Han fick dessutom SEX veckor semester, vilket även beyder att vi har en hel månad semester samtidigt.. Grymt!
Och
- När vi skulle boka biljetterna till USA var dom fruktansvärt billiga, och ojsan vi fick visst två extra dagar med för samma pris.. Haha. SÅ resan blev 9 dagar istället för 7.
Har pratat med Ola och allysson som vi ska hyra lägenheten av och det var inga problem för dom heller.
Underbart!!!

För övrigt så såg min fredag ut på detta vis:

Hade bokat klipptid kl 10 hos Jenny.. Kapade av en bra bit av håret, grymt skönt, jag är jätte nöjd.
Gick sen hem och la i en lite mjukare mörk färg än den nästan svarta som jag hade tidigare..
Man känner sig bra mycket piggare med en ny och fräsh frisyr!
.
Johanna var den som hjälpte mig med håret medan vi hade hennes kläder i tvättmaskinen.
Medan vi väntade på att allt skulle bli klart hann vi även med lite One Tree Holl såklart.
Jag förstår inte hur den här säsongen skall kunna sluta. endast två avsnitt kvar och massa saker som måste kunna hända.. vi får se om det blir en fortsättning,
.
Hur som helst.. Efter klipp, färg och OtH gjorde jag mig i ordning för att åka iväg och fira Nettan som fyller 30 imorgon.. Det var trevligt med släkt och massa fika.
.
Åkte vidare hemöver för att sedan sticka direkt till Underbar och ett jobbpass som gick kanon!
.

Idag har jag bara pysslat och donat hemma medan Johan är i garaget.
Så skönt att bara lalla omkring och egentligen inte behöva göra något.
Inte ofta det händer.
Ikväll skall jag dock jobba, så kom och ta en öl eller två hos mig...

Ses och Hörs..
Soliga Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0