17 december

Heej alla..

Fredag idag, veckan före jul.
Äntligen har jag lyckats jobba undan lite skolarbete och plckat fram lite tomtar här hemma så nu har julstämningen börjat infinna sig. Dessutom snöar det ju så underbart fina stora flingor hela dagarna också vilket gör allt lite bättre :)

Nu har jag fått höra att det faktiskt är intressant att höra vad jag gör i skolan, så då kör jag på det :)

Ska snart avsluta kursen som vi håller på med nu. Delkurs 2 av Människans psykosociala utveckling och levnadsvillkor. Fokus för denna delkurs ligger på Gruppppsykologi.
Vi har genom rätt många seminarium lärt oss om hur grupper utvecklas, hur olika människor tar olika roller och hur en ledare kan vara o.s.v. Vi håller just nu på att skriva ett projekt om hur socialt arbete ser ut bland olika grupper i andra länder. Min grupp har valt att skriva om Hemlösa i England. Mycket intressant :)
Hur som helst. Har sista seminariet på Tisdag och sen en Tenta som komm ut den 27e december och ska lämnas in före nyår. Sen är det bara redovisning av projektet den 14e och sen är det PRAKTIK!

Nu står Johan och trampar för han vill ha datorn.. och jag är så slö så jag orkade inte starta upp min egen, så jag antar att jag måste sluta skriva nu då det faktiskt är hans dator :)

Hoppas ni har det bra i julstöket..
Vi ses och hörs...

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0