onsdag 29 december

Hej på er..
Hoppas läget är under kontroll så här efter julhelgen.
Jag hade en underbart mysig julafton på alla sätt och vis. Fick många fina julklappar, god julmat och umgås med alla som jag älskar. Kan det bli bättre?
Juldagen följde också de traditionsenliga planerna med julgröt hos farmor och sen middag hos mormor och jobb på kvällen.
Julhelgen gick alldeles för fort som vanligt tycker jag och plötsligt var det Måndag igen och TENTA VECKA.
Vilka dryg tenta det är också ska ni veta. 3 stycken otroligt omfattande och faktiskt rätt tråkiga uppgifter som skall skrivas på ca 9 sidor. Det är väldigt mycket bläddrande i böcker och inte så mycket plats för egna reflektioner och eget tänkande, något som jag annars tycker är det mest givande.
Men men, jag tar mig väl igenom det här också förhoppningsvis. Har jag klarat allt annat så ska väl inte det här vara något problem heller.
Över till lite roligheter.
Jag och Johan blir skoterägare.. Eller egentligen är det väl Johan som köper skoter men då blir den min med :) SÅ nu kan mormor och morfar och mamma och alla slänga sina längdskidor i väggen..Haha!
Min söta lillasyster Johanna har kommit in på Sjuksköterskeprogrammet i Falun, så nu ska hon bli student också. Kul för henne.. Många Grattis!
Min andra lillasyster är bara söt. Grattis till dig med :)
Snart är det nyår och då blir det mysmiddag med systeryster.
Snart, snart, snart börjar min praktik och sen kommer det sticka iväg med bara TVÅ terminer kvar!
Och återigen.. Snart börjar nedräkningen till våran RESA!
Nu blev jag på bra humör igen :) Ska ta mig en kopp kaffe, en chokladbit och trycka tillbaka näsan i boken igen.
Ha en bra dag..
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0