20 December

Sådana här fylla i saker är ju lite roliga.. så Jag stjäl denna från Johanna:

1. Hur gammal är du om fem år?
29.5.. Åren går så jäkla fort.

2. Vem var den sista du träffade?
Johan, Håkansson och Björk som var här och drack kaffe innan de begav sig till jobbet.

3. Hur lång är du?
163 cm

4. Vilken var den senaste film du sett?
The day after tomorrow, för 111 gången. 

5. Vem ringde du senast? Johanna

6. Hur löd ditt senaste sms?
Hej Vännen. Jag vill bara att du ska veta att jag tänker på dig. Jag hoppas att allt är så bra som det kan vara och att du snart får komma hem. Kram

7. Vad är dagens planer?
Plugga, Tvätta, Städa och dela ut lite julkort. 

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Jag vill gärna ringa för att snabbare få svar.

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? De är fortfarande Gifta :)

10. När såg du senast din mamma? I slutet på förra veckan när hon var här och kollade in mina julgardiner.

11. Vilken ögonfärg har du? Jag har ett Grönt och ett Blått öga.

12. När vaknade du idag?
9.15, då hade jag ställt klockan.

13. Har du någon gång hittat en katt? Nej det har aldrig hänt.

14. Vilken är din favoritplats? Jag skulle nog säga hemmet, för att det är en trygg bas. Men av alla platser jag har besökt i världen så tar nog central park i New York priset.

15. Vilken plats föredrar du minst? En plats där jag känner mig obekväm.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag arbetar med barn och ungdomar som Socionom, Bor i Hus och reser så mycket som möjligt. Eftersom jag då är typ 35 så har jag kanske blivit förälder också.

17. Vad skrämde dig som barn?
Bränder och Eld!! Men det var nog det ända jag var rädd för.

18. Vem fick dig att skratta senast? Johan.. När vi buggade i köket ;)

19. Är du för ung för att äga vinylskivor?
Jag älskar vinylskivor och äger ett antal.

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Jag har båda.

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Ett Linne kanske..


22. Hur många kuddar har du i sängen? 4 st.. men 2 är Johans och jag föredrar att sova UTAN kuddar.

23. Hur många landskap har du bott i?
Endast i Dalarna.

24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja.. det har jag verkligen gjort.. oftast med flit för att det ska sluta snurra!

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
skor med lite klack är absolut skönast för min rygg.

26. Är du social? Ja det vill jag absolut påstå att jag är.

27. Vilken är din favoritglass? Twister.. helt klart.


28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? RESA för hälften och dela med mig av hälften.

29. Tycker du om kinamat?
Jodå.. Men inte när den är så jättefet.


30. Tycker du om kaffe? Jag klarar mig inte utan Kaffe.

31. Vad dricker du till frukost?
Kaffe är ett måste.. men gärna Juice också.


32. Sover du på någon särskild sida? Höger tror jag.


33. Kan du spela poker? Ja lite grann..


34. Tycker du om att mysa? Njae.. ibland. Blir oftast rastlös.

35. Är du en beroendemänniska? Skulle väll vara Kaffet då.. 

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej..

37. Vill du ha barn?
Ja, så småningom vill jag absolut ha Barn. 

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, Lite Amerikanska, Lite Franska.

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej.

40. Föredrar du havet eller en pool?
Havet.. Absolut. 

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Resor eller andra upplevelser.

42. Äger du dyra smycken? Ja, några stycken.


43. Har du någon gång testat narkotika? Nej, inte frivilligt. Tror att jag har blivit drogad i en drink en gång.

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen?
Kassler.

45. Vem är den roligaste människan du känner? Det är helt klart Johan! Men sen finns det väldigt många som gör mig super duper glad.

46. Välj ett ärr på din kropp?
Ett vid ögat där jag opererade bort en leverfläck.

47. Vad har du för ringsignal?
story of the year -sidewalks

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja.. Jag och mamma har gått igenom allt och sparat det som betyder något och det som går att använda igen.


49. Flirtar du mycket? Ja. Jag är ganska flörtig :)

50. Vart togs din profilbild för din blogg?
I New York, på en mysig bar.


51. Kan du byta olja på bilen? Ja.. Jobbar ju på en Bensinmack :)

52. Har du fått fortkörningsböter?
Nej, Men böter för att ha kört på ett olagligt ställe.

53. Vilken var den senaste bok du läste?
Från Normandie till Hitlers Örnnäste av Stephen E Ambrose

54. Läser du dagstidningen?
Ja, om jag är på jobbet.

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej. Den bästa tidningen som finns får jag via Facket :)

56. Dansar du i bilen? Ja.. det gör jag absolut. Ibland glömmer jag bort att köra.

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast?
Bandit Rock


58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? En Adress till Johans jobbarkompis.

59. När var du i kyrkan senast?
i New York i Augusti.

60. Vilka personer utmanar du?
Johanna J, Sara J, Sara S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0