Måndag 18 Januari

Hej Hej Hallå!

Halva Januari har kommit och gått.. Ä´nte sjukt så säg.. tiden bara springer iväg.

Hade introduktion av Termin 3 idag i Örebro och fick även reda på min nya studiegrupp.. Jippi! säger jag bara.. Vilket gäng, jag blev genast mer taggad inför kommande kurs som tydligen är jäkligt dryg och tråkig.
Hoppas att vi kan göra något bra av det tillsammans!




Johan bara jobbar och jobbar hela tiden så honom ser man knappt röken av.
Han jobbar i veckorna, han jobbar på helgen, han jobbar på sin lediga vecka och han jobbar nätter..
..Och det är ju bra så länge han orkar jobba så mycket övertid och så länge han tycker det är kul.
Money Money...:)
Dock lite tråkigt för stackars mig som aldrig träffar min sambo.. Tur att jag mest är borta hela dagarna också..

Imorgon har jag tid hos läkaren, det skall bli intressant. Längesen jag var till en farbror doktor...
...och sen på eftermiddagen ska jag försöka umgås lite med min vän, Mr Anders Olsson, Det var längesen!

Förövrigt har jag inte så mycket mer att komma med för tillfället.

Hoppas att allt är bra och att livet flyter på ..

Här på Storgatan 34A är allt toppen och vi mår bra..


Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Är du sjuk?!!

2010-01-19 @ 17:05:59
URL: http://sarakjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0