Tisdag 1 Juni

♥ Hej..♥
Vilket underbart väder vi har haft nu.. precis som förra året.
Läste på min blogg från förra året och upptäckte att början av Juni var mycket fint även då, Enda skilnaden är att förra året hade jag en grundbränna från Thailand och dessutom hade vi redan premiärat med båten vid det här laget. Men det kommer det också.
.
Idag har jag varit ute exakt hela dagen.
Först lunch med Johanna och Johan på stan, sen har jag varit ute och lekt med Nova, Melvin och Jane exakt hela dagen.
Tänkte ta och lägga upp lite bilder nu från senaste tidens bravader..
Här kommer dom.
.
Första grillningen på vår uteplats:
.
.
.
Min födelsedag:
.
.
.
Lek med Nova och Melvin:
.
Och slutligen Folke med nya fälgarna
Bilder från Jonas kalas och övriga grillaftnar finns tyvärr inte.. men vem bryr sig :)
Har precis upptäckt att jag inte har en enda helg i sommar då inget är inplanerat, så det kommer säkert att uppdateras med bilder framöver i vilket fall.
.
Juni Ägnar jag åt:
.
4e, Skolavslutning
5e, Drakbåtsfestivalen
12e, Johans SM-deltävling
19e, Tjejfest
25e, Midsommarfest
.
Underbart.. bara att hoppas att jag hinner med jobb, båtåka, äventyr, bärs och Rosévin också..
Bör väl inte bli något problem egentligen.
Nu ska jag ta en promenad.
Puss o Kram


Kommentarer
Postat av: Lillasyster Sara

11e min avslutning i nian! Och båt i helgen!

2010-06-03 @ 16:04:50
URL: http://sarakjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0