Lördag 20 Mars

Hej hej..
Vilken fart det är på uppdateringen nu.
Jobbade hela dagen igår, som jag har längtat efter något att göra.
Träffade alla glada och mindre glada stammisar, tjåla skit med tjejerna på jobbet, dricka massa halvfulla kaffekoppar och äta massa gottis... Det är Macken det.
Ska jobba några timmar idag igen..Lovley!
Johan jobbar hela dagen idag, men när han slutar klockan 18.00 tror jag att vi ska gå ner och äta på sportkällaren och sen gå in till Solo för att kika på Håkansson och hans band som spelar. Det blir nog coolt.
Blir antagligen en tidig kväll dock då Johan ska upp o jobba igen 05.30... Han är så duktig.
Började kika i ännu en ny bok igår kväll när jag kom hem..
När livet stannar- Malin Sävstam
Den handlar om en helt vanlig svensk familj som väljer att fira jul och nyår i Thailand 2004.
Av tio personer i sällskapet kom endast fyra hem.
Malin förlorade sina två yngsta barn och sin man i Tsunamin..
1.5 timme tog det för mig att läsa 150 sidor.. gripande, sorglig och stark.. Jag kunde inte lägga ifrån mig den.
Denna bok är ett hett tips!!
Nu är det jobbdax..Kom och ta en kaffe med mig vet jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0