Torsdag 25 Mars

Hej svejs..
Torsdag och idag har vi intervjuat en tjej från termin 5 som är ute på praktik.
Mycket spännande att höra henne berätta och nu längtar jag ännu mer tills den här tiden nästa år när det är våran tur att vara ute på praktik.. Åhh, vad ska jag välja?
Socialkontoret?
Frivården?
Behandlingshem?
Kriminalvården?
Ja, jag har absolut inte bestämt mig.
Vad har hänt sen jag skrev sist då?
Skatteåterbäringen-
Jag var ju tvungen att tjuvkika och såg till min stora förvåning att jag fick tillbaka 12000:-
Inte illa och mycket välkommet som fickpengar i New York!
Vi har även varit barnvakt åt JullisPullis -
Tänk att den lilla tjejen har blivit så stor nu så att hon kan vara en hel kväll ensam med Tant och Farbror!!
Vi hade en så mysig kväll Julia, Jag och Farbror Johan.
Åt lite mat, ritade teckningar, busade i tältet och med Svea och så läste vi Mio min Mio såklart innan det var dax att sova.
Även kul att Farbror Johan har blivit så poppis och jättekul att hon var så snäll och somnade utan problem trots att inte mamma och pappa var hemma. kan vara bra att veta om det skulle behövas igen, för jag tycker att det är såå kul!
Ägnade även Onsdagskvällen i Gonäs för att hjälpa Nettan o Robban att få upp tapeter i sovrummet.
Det blev sjukt snygg och familjen Tapper/Bäcker har verkligen känsla för stil :)
Eller kanske bara Tapper.. vad vet jag?? Haha!
Nu har jag varit och köpt mig en ny gardin som ska upp i datarummet, vi får se hur det blir.
Kommer bilder på det sen.
Trevlig kväll före Fredag på er allihop..
Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0