9 november

Precis när jag skulle gå från jobbet idag 14.30 började det vita guldet (snön) att falla..
19.30 alltså 5 timmar senare ser det ut så här på min gård och runt mitt hus..¨

 

 

Åh som jag har längtat..

Det enda negativa är väl dock att det är min tur att köra till Örebro imorgon, så jag hoppas att det ger sig snart.
Så här ser det ut i Örebro JUST NU, och jag vill Inte att det ska bli värre.

Två bussar i Hovsta centrum. Busstrafiken fick dirigeras om efter att ett större antal bussar fastnat i en brant backe utanför Hovsta. Senare på kvällen ställdes all trafik in.
Bild från www.na.se

Men jag Älskar verkligen snön!!

well well.
Nu är det Torsk med potatis och äggsås som står på schemat..

Tack och hej!


Kommentarer
Postat av: mevko

Haha du fixade ju o köra. Maten lär ju ha blivit god

2010-11-10 @ 21:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0