Fredag 26 November


Jippi Jippi Jippi...
Jag är Godkänd på Tentan, SISTA salstentan ever är godkänd och jag har nu fått ihop tillräckligt mycket poäng för att börja praktiken :)) .. helt underbart!
Har även haft ett Seminarium idag som gick Bra, så nu är det bara tre kvar i år!

På Söndag är det första advent och julskyltning. Jag och Johan brukar ju alltid gå upp på stan och mysa då, men undrar om vi ska åka till Fagersta i år och gå på gammaldags jul. Det är ju Såå mysigt. Eller så gör vi det nästa helg kanske... Vi får se. Hemmet är pyntat och klart iallafall så nu är Advent välkommen.

Imorgon är det fest också. Vår lägenhet kommer bli överfull med folk som vill fira att december är här, att lönen har kommit och att Johanna har fyllt år. Det ska bli så jäkla kul med tanke på att jag inte vart ut på riktigt på flera månader typ. Hoppas på en Vild och Galen natt....

Nog om detta..


Det finns personer runt omkring mig som, på ett ellet annat sätt, har det ganska tufft just nu. Det skär i mitt hjärta och gör mig mycket ledsen. Ibland går det inte att finnas där för personer så mycket som man önskar och ibland glider man iväg åt olika håll. Men hur det än är så har ni alltid ett plats i mitt hjärta och jag tänker på er varje dag. Jag vet att det kommer att ordna sig och att allt kommer att gå bra, fortsätt vara de fina människor ni är, fortsätt vara starka och fortsätt finnas i mitt hjärta. Allt annat ordnar sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0