fredag 22 oktober

Johan vaknade imorse och satte sig snabbt upp i sängen. "Det känns som om det är snö ute", sa han.
Och mycket riktigt.. Marken är helt vit utanför fönstret. Gud så härligt.

Det firas med att klicka hem lite nya dojjor åt mig och johan.
Dessa blev det för min del!
Ett par stövlar och ett par kängor. Så nu är jag redo för vargavintern!



För övrigt så gjorde jag och min grupp klart vårt projekt igår, så nu har jag två veckor då jag bara ska vara hemma och läsa. Hur skönt som helst.
Har sagt till på macken att jag kan jobba lite. Tycker jag är hemma så mycket nu och tycker lite synd om Johan som får jobba och slita hela tiden. Så nu ska jag dra mitt strå till stacken också :)

Men idag är jag ledig med fullspäckat schema.
Ska äta  lunch med Jane, sen kommer Joffe hit och vi ska baka tårta och sen kommer resten av familjen Bäcker hit för att fira Tommy, mot kvällningen är det Idol som gäller och slutligen jobb på Underbar kl 22.

skulle försöka hinna med att träffa Therese idag också, har inte hälsat på i deras hus än.. Shame on me!
Men tror jag måste skjuta fram det ytterligare. kanske imorgon!

well well..
Ha en trevlig vinterfredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0