Fredag 29 oktober

Äntligen Äntligen..


Nu är det Fredag igen och jag har nyss kommit hem från mitt andra hem, Örebro!

Idag har vi haft redovisning av projektet. Allt gick jättebra och opponenterna var så snälla. Fick även tillbaka två uppgifter som var Godkända.. Gryymt!

Med detta sagt kan jag även konstatera att jag nu har gjort klart HALVA UTBILDNINGEN! Det är helt sjukt. Om 3,5 termin är är jag färdigutbildad. High Five på det. Och snart är det PRAKTIK!

Johan riungde nyss, han har tagit ledigt idag och är tydligen ute på äventyr med grabbarna :) Nu tyckte de tydligen att vi ska åka till Borlänge till P&L Café och lyssna på Vales. Vi får se hur det blir. Är lite trött efter dagen, men vet att jag kommer bli rastlös om en timma så...

Nu först nalkas hur som helst Potatisgratäng och fläskfilé. Tänkte dock intvänta Johan för det är han som är filéexperten.


Hoppas ni får en trevlig kväll


Det tänker jag ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0