Lördagsmys 9/10

Hellooo..

Idag är det Lördag.
Mot alla vanligheter sov jag ända till klockan 12 !!? idag.. helt sjukt.
Kom visserligen hem från jobbet först 03.30 inatt och vaknade när johan gick till jobbet 04.30. Men sen måste jag ha slocknat rejält.
Det var riktigt skönt hur som helst, så nu är jag utvilad inför ytterligare en jobbnatt!


Eftermiddagen har ägnats åt en fika med tjejjerna, promenad med Johan och mys med film.

Alice i Underlandet!





Älskar dessa underbara sagoberättelser som filmatiseras!
Behöver väl inte påpeka att jag längtar som en galning tills nästa Harry potter dyker upp i November.

Nu ska jag se klart på Dansfeber och sen göra mig klar för en natt på SOLO.

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0