THE REAL HOUSEWIFE OF LUDVIKA

Jag känner mig verkligen som en riktig hemmafru för tillfället.
.
Även om jag har saker att göra i skolan så tar det upp ca 2% av min tid varje dag.
Jag tycker om att göra uppgifter när jag får dom för att få det klart direkt.
Behöver bara åka ner till Örebro 1-2 gånger i veckan, och resten av tiden gör jag absolut ingenting.
.
Eller Jo. Någonting gör jag ju.
Jag fixar i hemmet, fikar, lägger ansiktsmask, fixar med hår och smink, träffar mina vänner, strosar på stan,ser på film och Dricker vin.
Ja ni vet, allt det där som hemmafruar gör. Imorgon ska jag t.o.m. på sminkparty på förmiddagen :)
.
(Lånad bild från www.ballslist.com)
.
Nej, jag undrar om jag ska snacka lite med Anders och säga att jag kan jobba lite extra igen.. Det här går ju inte :)
Men samtidigt är det skönt att leva så här någon gång i livet :) I framtiden blir det nog inte så mycket hemmafru dagar kan jag tänka mig. så det är ju en erfarenhet.. men jag vet inte riktigt om jag gillar det!
.
Idag ska jag iallafall till Örebro. Vi tänkte köra en heldag för att komma igång med projekt och liknande. Det är bra när man har en grupp som är effektiva och vill samma saker.. i det här fallet vill vi alla ses så lite som möjligt då alla, utom jag nu då :), har jobb, barn, hundar och sånt att ta hand om hemma..
.
Så nu ska jag gära mig iordning och sen ska jag stoppa i Eminem (!!?) i Folke och börja rulla ner mot Örebro.
.
Tack och Hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0