Tisdag 26 oktober

Heej!
Idag har jag jobbat på Macken.. Åh vad roligt det var. Ska dit imorgon igen och kolla om jag kan få lite mer timmar. Tänk vad konstigt. för ett halvår sen hatade jag stället som pesten, men nu längtar jag tillbaka lite. Vill absolut inte ha några fasta timmar, men lite extra då och då är alltid kul. Och pengar är alltid kul det med :) Måste spara ihop så jag kan växla till mig massa Dollar nu när den är så låg.
6,7 ligger den på nu!
Annars då??
Jo jag känner mig lite halvdåsig för tillfället. Orkar knappt gå upp ur sängen på morgonen, har ont i halsen och är allmänt seg. Kan ju iochförsig bero på att jag aldrig går och lägger mig i tid.. klockan blir över 12 nästan varje kväll. Ja, jag måste nog skärpa till mig lite. Det sista jag vill är att bli sjuk. Så nu är det bara att rycka upp sig, tänka positivt och äta massa massa frukt och c-vitaminer. Det blir nog bra!                                                                                                     

Tisdag är det idag också.. snart ♥fredag♥ igen :)
På fredag ska jag till skolan för att redovisa projektet. Känns inte så överdrivet jobbigt faktiskt. Skulle redovisa i tvärgrupper vilket är rätt slappt.
På lördag ska jag jobba som vanligt och eventuellt äta middag hos mamma o pappa. Ska försöka ta det lugnt i helgen annars och bara vila upp mig. Det behövs!
Nu ska jag nog tända lite ljus och slänga mig i soffan med en bra bok. Kan ju inte bara läsa psykologi böcker hela tiden så nu får det bli en deckare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0