Torsdag 28 Oktober

Torsdags morgon och jag har för en gångs skull vaknat i tid.
Dock är jag så sjukt trött tack vare min dåliga karaktär som fick mig att svepa färgglada drinkar i ett jehu igår. Usch!
Men uppe är jag och jag tänker Inte gå och krypa ner under det varma mysiga täcket brevid Johan. Då kommer jag Aldrig upp igen.

Den här veckan har jag ju som sagt varit ledig (förutom 3 roliga timmar på macken). Jag har i princip inte gjort något alls som är värt att nämnas.. helt sjukt lat är jag, men det har varit riktigt skönt.
Eller Jo, en sak har jag gjort. Jag har rensat ur garderoberna, IGEN. lagt upp en del på tradera som vanligt, slängt massor och sorterat undan sånt som går att skänka till bättre behövande. Ska kolla på friendskapshuset eller något behandlingshem om dom vill ta emot lite.Känns ju dumt att kasta.

Nästa helg är det Halloween på Solo.. Grymt.
Men vad fasen ska jag klä ut mig till? det är obligatoriskt att vara utklädd på jobbet den dagen.
Jag har liksom slut på idéer. Jag vill göra mina dräkter själv. tycker det är så himla roligt. Men nu är fantasin slut, så funderar på att ta någon av de gamla dräkterna. Vi har till exempel:


BATGIRL



RACEGIRL (Depåbrud)



OPERATIONS SKÖTERSKA



Men jag vill inte använda någon igen för det är ju roligare att göra en ny dräkt..
Well well vi får se hur det blir. En äkta Haloween Häxa kanske!
Nu ska jag äta lite frukost och se om jag blir piggare..
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0