3 november

Hej på er..

Ett snabbt blogginlägg nu, bara för att det var ett tag sen sist.

Nu är det NOVEMBER! och mindre än en månad kvar till första advent.

Idag har jag haft mysbesök av Jane och barnen.. fikat, lekt och ätit lunch. Nu har de dock åkt hem och jag känner hur psykologiböckerna ropar på mig... 2 dagar kvar till Tentan. Men usch Nej. Jag tar en paus idag tror jag!

kl 18 ska jag ner på Solo och pynta inför helgens Haloweenfest och sen tänkte vi kanske ta en öl och lyssna på Peter Bogis inne på sportkällarn mot kvällen.. Det blir nog bra.

Idag är det sånthär underbart mysigt höstväder ute med regn och rusk så man kan sitta inne med gott samvete :). Ägnar mig åt att plöja film och plocka lite.. det är bra att få saker gjorda här hemma..

Det var allt.. kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0