Söndagen 5 septemper

Hejsan. på tiden att det blir ett litet inlägg nu.
.
Har funderat på att lägga ner bloggen då jag inte riktigt har tid, lust eller motivation att sitta och skriva om vad som händer på dagarna. Men samtidigt är det så kul att ha den kvar, för egen del. Tycker om att gå tillbaka och läsa allt jag gjort. Tror jag behåller min kära blogg, men kör lite twitter-liknande, med korta uppdateringar och inga onödiga inlägg. Vi får se hur det blir.
.
Hur som helst.. idag blir det lite längre för att komma ifatt där jag slutade sist.
.
Sommaren har kommit och gått, snabbt snabbt precis som vanligt. Jobbade hela sommaren fram till Augusti då jag äntligen började mitt sommarlov på riktigt. Fullt ös har det varit sedan dess.
 .
Vi var till stockholm en helg för att gå på Sonisphere festivalen. Grymt cool festival, med Mötley Crue som största dragplåstret för min del.
.
Kjell och Maria har även gift sig, så nu är det ytterligre en fru Jansson i vår underbara släkt. Bröloppet och festen var underbart fint och trevligt. Vi hade hur kul som helst och kvällen blev verkligen superlyckad.
.
Den 19e Augusti åkte jag sen med mina galna vänner till usa. New York närmare bestämt. Det finns inga ord som beskriver hur bra vi hade det.
 Eftersom att vi bodde i en lägenhet fick vi känna på hur det riktiga livet på Manhattan är, och jag har aldrig känt en sån ångest över att behöva åka hem igen.
Som sagt så finns det inga ord som kan förklara, så därför låter jag bli. Det skulle ta hela kvällen :)

Hur som helst. Jag har verkligen ingen lust att skriva mer nu. Men nu vet ni att jag lever och att allt är toppen.
.Hoppas allt är bra med er med.
Vi kanske ses någon dag.
Kram

                                                                                      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0