Torsdag 18 Augusti

Ledigt var det ja... och jag gör verkligen INGENTING på dagarna, så jäkla skönt.

I helgen kommer dock Nova hit och ska vara här hela helgen. Lite kalas, crossträning, Lördagsmys och lek ska vi nog ägna helgen åt. Ska bli kul att aktiveras lite igen :)

Nästa helg åker jag, mamma och mina systrar till Ullared.. Jippi.. Är ett tag sen jag var där sist så det ska bli kul att handla på sig lite igen. Vi åker redan på Fredag och sover på hotell för att sen shoppa hela Lördagen. En riktig tjej-helg. Guu så mysigt.

Annars då??

Plöjer "Bands of Brothers" hela dagarna och har alltså snart sett hela serien igen för säkert 10 gången. Jag tycker inte att det finns en mer välgjord, lärorik, tänkvärd, spännande och hemsk serie. Det är sällan man hittar en filmatisering som är lika bra som boken, men i det här fallet så är båda precis lika bra. Det absolut bästa av allt är också att det inte finns någon "fortsättning" eller uppföljare på denna serie. Det finns helt enkelt inget att berätta vidare om, vilket gör det till en riktigt unik vinnarserie.

                         

Ska, på tal om detta, sätta mig i soffan och kolla på sista avsnittet nu.

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0