Fredag 2 december

Det blev en ganska lyckad shoppingtur igår.. Lyckades få klart julklappar till några av barnen, båda systrarna och några till... Bra början.
Imorgon blir det en tur till Ikea, ska följa med syster och Tomas dit eftersom dom ska flytta och behöver lite nya saker.  Jag har börjat tycka att Ikeasaker är sjukt tråkiga och riktigt opersonliga, men någonting ska säkert kunna slinka med till kassan misstänker jag, och kanske lite fler julklappar också :) Det blir trevligt hur som helst och jag hoppas att jag får äta massa köttbullar.


Idag har jag och Carola återigen varit effektiva och vi har nu fått klart analysen och haft det sista uppföljningssamtalet. Nu finns de mesta materialet på plats och det är dags att börja finjustera, pilla, flytta text, ta bort text och allt sånt där. Det ser mycket ljust ut och nästa vecka ska vi träffa vår handledare en sista gång, Spännande!!!
 




Ikväll blir det en lugn kväll hemma i soffan. Känner att jag behöver vila lite så det får bli Idol och massa godis.. Och tydligen skulle Håkan komma hit för att testa något nytt sällskapsspel som han har fått.. det blir säkert bra.

Nu ska jag steka på lite lövbiff och kleta in dom i massa örtsmör.

Ha en trevlig Fredagkväll och håll tummarna för att snön kommer nu... jag Läääängtar efter den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0