♥ Det här åt jag i dag

Eftersom jag nyss har vaknat blir ju den här rubriken lite tråkig. Skriver därför den skrämmande historien om gårdagens matintag(?!).

Jag vaknade vid 9 och satte på kaffebryggaren direkt. Slappade sen i soffan medan jag drack kaffe och åt 2 rostade smörgåsar med ost på (Eftersom jag har allt bröd i frysen så rostar jag det jämt för jag tycker det blir godare än att micra).
Senare under förmiddagen tog jag en promenad med Johanna och glömde helt bort lunchen så när Mamma ringde runt 2 tiden och ville komma förbi på Fredagsfika var jag rätt hungrig igen :) Vi fikade med kaffe och ostfrallor med goda bullar efteråt.
När mamma hade åkt hem ringde telefonen och återigen fick vi fikabesök. Nu av Johans familj. De kom med jordens största bullar och chokladbollar. Återigen blev det kaffe med fikabröd. Den här gången orkade jag dock bara en halv bulle.
Tiden sprang iväg och plötsligt var klockan sju och jag hade lovat Roberto att hjälpa honom att flytta. Hade även lovat Johanna att köpa mc donalds och komma ner med det till henne på jobbet. Så när jag ändå var på donken köpte jag 2 cheesburgare åt mig som jag slängde i mig på väg till Roberto. Sen avslutades kvällen med ett antal bärs, en smirnoff ice och 2 malibu cola drinkar.
Alltså: Dagens intag
2 rostmackor
1.5 ostfralla
2 bullar
ca 5 koppar kaffe
2 cheesburgare
+
massa alkohol
SARA SCHENNING!! snabba på med din utbildning.. Jag behöver dig :)



Skämt och sido så ser detta verkligen skrämmande ut, så jag vill bara påpeka att jag faktiskt brukar laga riktig mat varje dag, vilket är ett måste när både jag och johan har matlådor med oss på dagarna. Och jag är faktiskt väldigt duktig på att äta både frukost, frukt och lämpliga mellanmål. Lite roligt att det blev just en sån här dag som jag fick beskriva. Skamligt Karro!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaha! Jag jobbar på det.. Nog för att den här veckan inte har varit en bra vecka;)Men sen kommer jag!!=)

Himla roligt att läsa dion blogg!! Fortsätt så!

2011-01-27 @ 12:53:14
URL: http://saraschenning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0