Onsdag 2 december

Halli hallå.
Äntligen lite sol ute. det var ju på tiden.
Läste igår i tidningen att det var totalt 9 timmar sol under November, håller tummarna för en ljusare December.

Förra året började jag och Johan kolla på den gamla julkalendern Trolltider under december månad.
Tänkte kolla på en ny kalender detta år och då fick det bli Greveholm.
Tyvärr så var det så spännande så vi såg alla avsnitt på en gång. Haha!
Tror jag får åka upp till harnäs och låna Pelle Svanslös istället.

Har några dagar ledigt från skolan nu igen.
Eller egentligen finns det ju saker att göra, men vi tar det lungt nu för sen blir det hårdkörning fram till slutet på Januari!
Har varit på möte på solo och fått mycket timmar nu i December.. nästa varje helg. kanonbra.
Istället för att göra av med peningar på lördagsnätterna kommer jag alltså få pengar istället.

Nu har jag köpt en ny elljusstake och satt upp i fönstret så nu är pyntningen klart också.
Ska väl upp lite tomtar och en julgran också, men det blir inte förrän några dagar innan jul.

Ska försöka plocka undan och grejja lite nu och förhoppningsvis kunna hålla det så fram till jul.
Ha det så bra i decemberkylan mina vänner.
Hörs och Ses

Kommentarer
Postat av: Hanna

kul att du fått in en fot på solo också då. nu är de iaf bara slutklämmen kvar på denna terminen. visst går de fort?

2009-12-02 @ 20:59:07
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: Lillasyster Sara

Men Karro vi har väl inte Pelle Svanslös på dvd? Men jag har ju "När karusellerna sover" den är skit bra!=) puss

2009-12-03 @ 20:32:00
URL: http://sarakjansson.blogg.se/
Postat av: Hanna

jo de är bara bra med oss o mage o hus o allt. :-) hehe ja jag blir ju inte halvklar nästa år eftersom jag blir mammaledig nu, men de gör mig ingenting. som de ser ut för lärare på arbetsmarknaden nu så är jag iaf inte ivrig att bli klar ;-)

2009-12-04 @ 10:17:04
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0