Lördag 7 februari

Helg. Underbart.

Jobbar visserligen hela helgen, men hör och hämpa, det är nästan roligt att gå till jobbet nu. Haha.
Igår kväll var jag och Johan hemma ensamma och tog det lungt.
Evigheter sen sist, så vi blev nästan lite rastlösa och gick o lade oss ganska tidigt.

Idag har jag jobbat lite medan johan har vart på isen och lekt av sig.
Mötte upp med syrran efter jobbet och i brist på annat åkte vi ut till Gonäs.
Hälsade på robert och Nettan och min lilla kompis. där blev vi kvar en bra stund.
Vi lekte med Jullan som var på ovanligt bra humör idag. Hon visade Johanna sina fina moves på golvet och så lekte vi loss i hennes rum lite. Trevlig lördags eftermiddag blev det.
Pricken över i:et var också middag hos mamma o pappa.

Just nu är det röstning i Melodifestivalen. Årets höjdpunkt. Nästan,. Inget slår Finalen.
Vi får se hur det går.
ha en trevlig kväll, nu ska jag ringa Julia.
Puss




(Johanna.. Jag tror att du kommer överleva blåsan.)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är osäker på det.. väldigt osäker!

2009-02-08 @ 17:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0