Torsdag 16 Juli


Mer än 300 dansare fick information om en träff vid Sergels torg vid en viss tidpunkt.
Samtliga fick 30 min innan träffen reda på en koreografi som sedan övades in och genomfördes i största hemlighet..

Awsome!!



Det var det.


Annars så Jobbar, jobbar och jobbar jag nu sista veckorna innan jag blir ledig.
Har börjat se änden på tunneln!

Var självklart på Harry Potter premiären igår på bio också.
Jag och Johan har gått o väntat i ett helt år på filmen och nu äntligen kom den.
Den uppfyllde alla våra förväntningar och var lika bra om inte bättre som alla de tidigare filmerna.
Kan inte sluta längta efter nästa film som släpps i November 2010.
Tur att tiden går fort.

Nu är Peter påväg hit för att kika på en film o mysa lite.

Så jag säger godnatt och Kram



Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Ja nu får vi vänta igen! Men jäkla vad kul de ska bli!:)

Kram Sara

2009-07-16 @ 22:59:45
URL: http://sarakjansson.blogg.se/
Postat av: Anna

GRYMT var det allt.. klippet.

2009-07-18 @ 16:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0