Torsdag 29 april

Hej på er..
Mitt uppe i skrivandet av B-uppsatsen, men nu tar jag ledigt för idag..
Mår lite konstigt.. känns som att jag har grus i ögonen och ont i halsen, bara att hoppas att inte förkylningen är på väg tillbaka. Vill ju vara pigg och glad imorgon kväll.. well well, det får bli en tidig kväller i kväll.
Har funderat en del över framtiden också.. Har en del val framför mig nu:
* Välja praktikplats
* Välja inriktning
Jag har bestämt mig för att vidareutbilda mig till Psykoterapeut så fort som möjligt efter att min Socionomexamen är färdig.. Därför vore det ju grymt intressant att praktisera inom detta område, samtidigt som jag känner att jag vill vara på socialkontorets missbruksenhet, handläggningsenhet eller ungdomsenhet för att få den grundläggande kunskapen.. Måste fundera på det!!
Inriktningen som skall väljas mot slutet av utbildningen är avgörande för den specialinriktning jag skall ha som Socionom. Funderar på att inrikta mig mot barn och ungdom eller läsa ledarskap för en chans att stiga i graderna!
Åh många funderingar men roliga funderingar så det gör inget!
Nu skall jag fortsätta göra ingenting och vara nöjd med det!
Ha en trevlig dag.. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0