Torsdag 30 september

Lite Ny bloggdesign..
Tyvärr har mitt photoshop försvunnit så jag kan inte göra någon ny header.. men men.. får fixa det sen.
-
Haft några sköna dagar hemma nu, med promenader i det fina höstvädret, lite plugg och väldigt mycket fika..
-
30 september är det idag också. Jag kan inte fatta att det går så fort hela tiden.. det är bara tre månader kvar på det här året, bara tre och en halv termin kvar av min utbildning, bara 6 och en halv månad kvar till Florida, bara 7 och en halv månad kvar tills jag fyller TJUGOFEM!
Ja ni fattar.. Tiden går sjukt fort. Och det är riktigt GREAT!
-
Förövrigt så ska jag till Örebro idag för att ha ett seminarium och sen är det äntligen helg igen :)
-
Ska jobba på nattklubben både fredag och lördag.. Ska bli riktigt kul. Är förvånad över att det faktiskt kan kännas så sjukt kul att gå till jobbet. Att man nästan kan längta efter det :)
Hoppas, hoppas att det kommer kännas så med mitt framtida jobb också..
-
Nu ska jag packa ihop och göra mig klar för skolan.. Jag och Carola tar bilen idag, vilket är skönt för då kommer man hem i tid.
-
Avslutar med en skålbild för att fira att helgen är här :)
-
-
Ha en bra dag allihop..
-
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0