sommar sommar

Måndag 2/6
DÅ var det Juni.. jag har precis kommit hem från joggingturen på högberget. Det var tunga fötter idag, varmt och underbart.

Helgen?? Ja, fredagen har jag ju beskrivit tidigare.
Lördag, 40 års fest för Maria (farbrors kvinna). När vi kom fick vi varsin namnlapp med en liten beskrivning av oss. På min stod det. Karro,Svåger och svägerskas dotter, Fartkamerornas dansande skräck. Haha.. Där ser man vad folk har för uppfattning om en. Hur som helst, vidare, 4kamp. Första grenen, spotta groda, sämst =Karro. Jag som trodde det var min grejj. Sen tror jag vi gav upp lekandet och drack öl och grillade istället. det var riktigt trevligt och vi stannade länge. Men tillsist blev det dags att åka in till stan för att fortsätta festen. Till trägårn och träffade alla vänner. Tjålade en stund för att sen bege mig hemmåt. själv?? nej.. efterfest!
Vilken jävla efterfest.. Kaos, asgarv och somnade kl 5.15.

Söndag, allmänt bakis och seg men hann med att jobba tre timmar, gå på ljusparty (beställde en del fint), och grillade på kvällen.
Fullt ös, men vila kan man göra när man blir gammal..

Nu ska jag gå och fika.. skepp och hoj.



Vi tänker på er, hela familjen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0