Söndag 19 oktober

Jag har bytt arbetspass med Mia den här söndagen. Vilket innebär Eftermiddag istället för öppning.
Det var ganska skönt att för en gång skull få en Söndagsförmiddag med Johan.
Började med en mysig sovmorgon, eller vaknade tidigt men låg och drog oss ett tag. Upp och åt en god frukost och begav oss sen ut på en lååång promenad. In på småvägar och kikade på små söta hus som vi aldrig har sett förr.
Fint väder var det också.

Vad som också är skönt är att det är en söndag utan bakfylla.
Vi bjöd hem Robert, Nettan, Julia och Svea på middag igår och efter det blev det en film. Mycket trevligt och skön hemma kväll.
Men snart så blir det liv i lucka, när Nettan får gå ut igen. Tror att hon är lite sugen nu, hon var iallafall bra sugen på min white russian igår, HaHa. Men snart så... det blir kul.

Nä om man skulle jobba lite.
puss o kram


Kommentarer
Postat av: Nettan

Ha ha Ja! Jag va jättesugen på den.. För en "instängd" gonäsbo så luktar allt me alkohol gott.. =) Tack för väldigt god mat o trevligt sällskap! Nu ska jag kolla in filmen jag fick av dej o snyfta lite. Kram

2008-10-20 @ 08:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0