Måndag 27 oktober

Hej alla glada.
Göran står och pillar mig i luggen, Johanna smörjer in händerna för sjuttielfte gången på 55 minuter och jag står här och försöker fördriva tiden.
Johanna gör hundögon och Göran anser att det är svårt att vara han då.
HaHa.

Idag har det hänt mycket.

  • Började morgonen med en timmes läsande. El choco har jag börjat med nu. SpännandeSkrämmande och Intressant.
  • Gick upp vid halv nio och sprang ner i tvättstugan för att börja tvätta. In med två maskiner.
  • Upp för att dammsuga.
  • Ner och öppna porten för Mormor, och tillsammans sprang vi ner i tvättstugan igen. I med två maskiner till och hängde upp de som var tvättat.
  • Upp i lägenheten igen. Diskade.
  • Ner och öppna för Morfar. Upp och Satte på kaffe.
  • Ner och öppna porten för Gammelmormor och Johanna. Upp och drack kaffe.
  • Sade hej då när dom åkte hem. Ner i tvättstugan och hämtade upp tvätten.
  • Lyssnade på gammla Mötley Crue låtar med Johanna.
  • Ner och öppnade porten igen, nu för Jansson och Tommy som skulle upp o grejja med datorn.
  • Tjålade lite skit
  • Ner och öppnade porten återigen. Den här gången för Nettan, Julia och Svea.
  • Upp och gosade lite med Jullan, busade med Svea och tjålade skit med Nettan.
  •  Grabbarna och Johanna sticker
  • Jag och Nettan tar en promenad. Först upp på Högberget, mycket skönt, och när Jullan har somnat passar vi på att gå ner mot Piren för att sen släppa av mig till jobbet. En timmes promenix blev det.
  • Började jobba.. och här står jag nu.
  • När jag kommer hem blir det Prisson break, med Johan och Johanna.


 

Kan vara uppe länge idag också för både jag o Johan är ledig imorrn. Jippi.

       







Kommentarer
Postat av: Nettan

Schyssta bilder! Ha ha, ska det där vara vi då på promenix? Jag är väl nr två då? =) haha

2008-10-27 @ 20:47:19
Postat av: karro

Haha ja det är du det nettan =) Men faktum är ju att du sprang före mig med Svea. så det kan ju faktiskt vara så illa så att det är jag som är sist.....

2008-10-28 @ 12:52:40
Postat av: Johanna

Men jag kanske råkar ha väldigt torra händer, okej?! Plus, att det är inte många som kan vara sig själva när mina puppyeye kommer fram!haha

2008-10-28 @ 22:18:39
URL: http://johannakjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0