Måndag 1 september

Ny vecka igen. Och inte vilken vecka som helst.. Nej första veckan i skolan för mig.
Klockan ett idag har vi upprop, sen blir det nog inge mer idag. Men imorgon kör vi igång. och det ska bli såå roligt.

Igår hade vi inventering på macken. Och som Inventeringschef betydde det att jag skulle tillbringa 13.5 timme nere på macken. var hemma strax efter tolv i natt. fy f*n.
Men allt gick bra och jag tror att vi fick med allt, så jag är nöjd.

Annars i helgen då?
Fredagskvällen ägnade vi i Gonäs, där vi hjälpte till att köra sten till Johans mammas nya gång. Jätte fint blev det.. och det kommer bli ännu finare när allt är klart.
Lördag, blev det en tripp till Ikea. Oohh så roligt. Hittade massa fina saker och en ny hylla till tv-möbeln..
När vi kom hem hjälpte jag mamma med hennes outfit för kvällen och sen åkte vi ut till Johans bror och tittade till det hårt arbetande tapetserarna. Även där kommer det att bli jättefint när det är klart. Ska åka ut dit i veckan och lämna en liten present till Julia (älskar att köpa saker till henne har jag märkt.) haha.
När vi kom hem till oss igen, korkade vi upp en flaska vin och sög i oss den medan vi byggde ihop hyllan och inredde lite. Det blev hur fint som helst.

(En fågel viskade att jag kommer att få en liten släkting till snart. Grattis)

Nu ska jag göra mig klar för skolan.
Ha en bra dag. kram

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ohh va roligt..vem är de som ska ha barn?

2008-09-01 @ 18:17:44
URL: http://nogg.se/agerberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0