Måndag 8 september

Sängen var fruktansvärt skön imorse, men trots det var jag tvungen att masa mig upp. Skulle köra erica till tågen kvart över åtta, så då kunde jag lika gärna köra Johan till jobbet också, han börjar klockan åtta.
När jag hade sagt hej då till Kikan, sorgligt men vi ses på fredag igen, åkte jag vidare upp till skolan där jag skulle träffa Christine och Camilla. Fick en hel del gjort idag, lämnade in lite upgifter och fick lite betyg. Fina betyg =)
Trevligt att träffa tjejerna igen och det blir en jäkla massa tjatter om allt möjligt. Det är så roligt att lära känna nya människor.

Hem och städa, vi har fått så fint i lägenheten med våra nya möbler, så nu vill jag ha fint hela tiden. Har städmani, men det var inget nytt.
Nu hoppas jag bara att nya soffan kommer snart, så att jag kan göra ordning allt på riktigt.
Vi beställde även en ny dator igår, roligt värre. Not, men behövigt. Den här vi har nu slänger jag snart ut genom fönstret.
(vilket inte är så bra eftersom att det är ett himla folkliv här utanför jämt)
Ny mobiltelefon till mig blir det också, och eventuellt en diskmaskin.
Värst vad vi har lyxat till det då, har vi vunnit på lotto? njae men vi har jobbat hårt.

Nu ska jag dricka lite Eftermiddagskaffe och sen blir det iväg till jobbet.

Ses och hörs
Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0