Tisdag 9 september

"Flow, det är begreppet för när man når fullständig sinnesnärvaro och tillfredsställelse i livet, när man är som allra lyckligast. Flow når man genom att utsätta sig för utmaningar då kroppen verkligen får anstränga sig och när man bevisar för sig själv att man kan klara av det. Då har man nått lycka"
Detta enligt en forskning som har gjorts av en ungersk man, som även har skrivit en bok om detta.
Läs denboken, "Flow" heter den, ni kommer få ett uppvaknande och inse vad verklig lycka egentligen är.
Det har jag gjort.

Gick upp vid åtta för att plugga, det är så skönt att göra det på förmiddagen så att man har det gjort sen.
Just nu sitter jag här och funderar om jag ska lura med mig syrran på en fika kanske. Jag är så kaffesugen, har inte druckit något nu på morgonen.
Innan jobbet idag måste jag hinna måla om våra hyllkonsoler. Vita ska de bli. Det komemr att bli såå fint. Håller på att fixa lite lantstil i köket.
Kommer bilder när allt är klart sen.
Kolla in vad som satt på våran "balle" här om dagen. Fränt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0