Tisdag 7Juli

Oj.. redan en och en halv vecka sen jag skrev.
Tiden går så fort.
Vad har hänt sedan sist??

För det första har jag fått tillbaka min tenta som jag skrev innan sommarlovet. Betyget blev ett VG och inte nog med det så blev det full pott på alla uppgifter. Jag är helt förvånad, det trodde jag inte. Helnöjd!

Jag har börjat jobbat riktigt ordentligt nu också, med en dag ledigt i veckan. Men det är det värt när fem veckor semester väntar framöver. Sista veckan i Juli och hela augusti är jag ledig. Underbart!

Mina päron har varit bortresta till stugan några dagar så syrran har bott i huset då hennes lägenhet är alltför varm att vistas i.
Hus, FF=fest, såklart!!
I fredags tog vi en liten vinafton med grillning och i lördags tog vi ett riktigt poolkalas och jäklar vad kul det var.
Skrattade mig igenom kvällen med bad, kubb, grill, roligt folk på glatt humör och en del öl och vin.
tack för en dunderkväll.
Vad händer i helgen?? :)

Förövrigt så har det inte hänt något som är värt att nämnas, förutom att PB har börjat igen.Jippi.
Nu börjar måndagsmysen igen.
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0