Tisdag 30 Juni

..Och så var även Ludvika festen kommen och gången..

Har haft en mycket trevlig helg med otroligt mycket skratt och bus.

Fredag:
Lite halvsliten efter en otroligt rolig dag i Borlänge på Peace & Love Åkte vi ut på sjön med mammsen och pappsen för att ladda batterierna. Mycket sol, fika, kaffe och liknande gjorde susen och snart var jag på G igen.
Åkte tillbaks till hamnen vid tre tiden för då var det dax att köra  grabbarna grus till Borlänge för deras festivalupplevelse.
Hem igen, gjorde mig ordning och i väntan på att tjejjerna också skulle bli klara tog jag en lång promenad med watz.
Skönt att få gå av sig lite innan det var dax igen.
Mötte Sanne och Johanna i Åhléns huset och sen var det dax för brudarna bus att bege sig mor öltältet för lite middag.
(Vad är det där för stekare?? hade min chef Anders tänkt när han såg tre brudar i skystora solglasögon, skyhöga klackar och kort kort komma gående.)
Det var vi såklart!!
Hamnade i Gammelgårdensöltält där vi hade perfekt utkik över Grand enrén där The Poodles precis höll på att checka in.
Mycket trevligt, god mat och Bärs.
Sedan fortsatte det i den stilen hela kvällen, öl på öl på öl o.s.v hmm..
Kvällen slutade hur som helst med efterfest hemma hos mig med ett jäkla Ös.
Kom i säng någongång runt fem tiden.. Tack för en trevlig kväll.

Lördagen fortsatte i samma stil.
Eftersom att det var fjärde dagen nu så började det bli lite halvsegt.
Gick ut o käka på kvällen med mina två systrar och bräderna Bäcker. Selmas blev det den här gången..
Sedan mötte vi upp Robban och Nettan och Niklas o Hanna för att fortsätta med en liten förfest innan kvällen avslutades med några timmar på stan i diverse öltält.
Denna avslutande dagen blev det dock ingen efterfest mer än en promenad runt kassttjänsparken för att få min käre sambo att piggna till. Haha..

Sammanfattning: roligaste helgen och veckan på jäkligt länge, ser nu fram emot divere båtfester och självklart Strömstadresan i Augusti.

Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0