Onsdag 11 November

Hej hej hej..

Börja med att klicka igång låten och digga lite Cooper :)




Onsdag är det idag och jag har varit i Örebro igen.
Formulerade en frågeställning som vi skall besvara i vår rättsutredning och gick igenom ett RÅ-fall som vi ska ha på ett seminarium nästa vecka.
Allt blev klart återigen och nu är det helg för min del :)




Ska försöka hälsa på Robert, Nettan och Jullis i helgen om Johan för en gångs skull kan vara ledig..

..Ska även försöka skriva en julklapps och ullareds lista..
Annars finns det risk för att man glömmer hälften och handlar en hel del onödiga saker.. jodå. Vi vet ju hur det gick i sommras.

..Ska även jobba lite..

..Och slutligen bara njuta av helgen.

Hoppas att det kommer mera snö.
Var ute på en lång promenad med Johanna, Ades och hundarna idag och det började snöa stora, mjuka flingor.
Jag älskar det och vill ha mera..
Har även tappat bort mina reflexer så det måste jag införskaffa...ullared??.. nu när det är så mörkt ute.

Ska hälla upp ett stort glad Brämmhullts Hallonjuice nu

Sen krypa ner under en filt och slöa framför tvn i väntan på Johan..

Önskar er en fortsatt trevlig kväll..




Kommentarer
Postat av: Hanna

va skönt att få långhelg! hoppas att allt är bra med er.kram

2009-11-11 @ 21:59:04
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0