Söndag 29 November

God morgon eller god förmiddag!

"När första ljuset brinner,
står julens dörr på glänt
och alla människor glädjas
att fira få advent"



Hoppas att helgen har varit bra.

För min del har det som vanligt varit en rolig helg med nära och kära.
I fredags tog vi det lungt jag och Johan, med tacos, lite god dricka och Idol.
Myspys.

Igår däremot blev det lite mer fart.
Åkte upp till borlänge på eftermiddagen för att fira Anna som fyllt 20.
Kombinerade födelsedagen med inflyttningsparty då hon har flyttat hemifrån :)
Jag var nykter och chaufför, men lika glad ändå.
Vi hade hur trevligt som helst.. Jätte mycket folk både från Ludvika och Borlänge,
Och det var längesen jag skrattade så mycket som jag gjorde igår.
Lägenheten som dom bor i Anna, Tanja, Paulina och Sebbe var supercool.
tre våningar och en vind som dom gjort iordning dom boplats för Ludvikafolket :)
Underbart!
Tack för en trevlig kväll, tråkligt att vi inte sov kvar men det får bli fler gånger.
Grattis Anna åter igen.

Nu ska jag och Johan ut till Gonäs och sälja en av crossarna.
Sen blir det en vända på stan, möte på Solo och middag hos mamma o Pappa.

Hoppas ni får en fin 1 advent.
Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0